忌廉賓週記

忌廉賓是一頭忌廉色的蘇格蘭摺耳貓. 小子愛吃,愛玩又愛睡, 卻是天生的一個膽小鬼.

Sunday, February 19, 2006

你笑我唔笑


忌廉爸: 忌廉賓, 望望鏡頭, 笑啦 ^_^
忌廉賓: 喂喂喂....你好快D放開我喎, 大家男人之家, 唔好賴親熱喎.....忌廉媽: 忌廉賓, 望望鏡頭, 唔好四圍望啦.
忌廉賓: 媽咪, 你唔好持住自己大隻, 用十隻手指捉實我喎, 我唔會就範喎>_<


忌廉媽按: 很難得才可跟忌廉賓大少來個合照, 牠不喜歡拍照, 更不喜歡被人抱. 對著鏡頭, 牠只會四面張望. 拍了很多張相也不成功, 最後我只好用雙手捉實牠 !! 你看, 牠的樣子多不高興啊!

1 Comments:

Blogger lovelovejelly said...

佢個表情話我知佢好唔老泥wor...

10:50 PM  

Post a Comment

<< Home