忌廉賓週記

忌廉賓是一頭忌廉色的蘇格蘭摺耳貓. 小子愛吃,愛玩又愛睡, 卻是天生的一個膽小鬼.

Sunday, June 10, 2007

忌廉賓的大考驗

忌廉賓: 喂喂小鬼, 你好大的膽子啊, 來這裹阻擋著本少爺上厠所的路呀!
忌廉賓: 小鬼你很沒有禮貌呀, 大哥跟你說話, 你的臉竟不張過來, 即是不給我飛屎啦!!

忌廉賓: 哎! 很丟臉呀, 連這麼一個黃毛小子也不把本少爺放在眼內, 我日後怎麼在忌廉賓週記立足呢,本部落格會被改名嗎?會叫做小嘉頓週記嗎?.............:(

忌廉爸按: 為了令忌廉賓早日習慣小貓的到來, 所以今天特地放了一個大籠在書房, 並在裡面放了小嘉頓, 看看小廉的反應. 小嘉頓在籠內喵喵叫, 嚇得小廉廉立刻躲在沙發底. 唉, 真是一個沒膽鬼. 過了一會, 小廉廉壯起膽來, 走到書房監視小嘉頓, 在籠外虎視眈眈, 還用鼻子嗅嗅籠內的小嘉頓. 可是, 過了一會, 小子還是害怕這個大籠及小嘉頓, 又再躲在沙發下. 小子此後沒精打釆, 苦著臉不理會爸媽.........唉, 要是真的小貓咪來了, 忌廉賓要多久才適應呢???








3 Comments:

Blogger eva said...

Tigger 就用左一星期去適應,真係成個星期, 先至無fee 兩隻小貓...
但之前,我已經困住小貓嚮廁所有成十日, 頭五六日, tigger 只聞其聲不見其影, 後黎果幾日, 我先至開門比佢地見下, 但係都只係遠距離...

creambun 咁細膽, 我估可能要耐d時間呀
爸爸媽媽要加油呀!

10:02 AM  
Blogger eva said...

唔記得左講
果陣呢, 我每次掂完兩隻小貓, 都要洗手先再摸肥仔, 如果唔係,佢就會好嬲咁咬我架啦!

11:44 AM  
Blogger 忌廉賓 said...

今天就會接小貓回家, 很緊張呀~~~!

1:56 PM  

Post a Comment

<< Home