忌廉賓週記

忌廉賓是一頭忌廉色的蘇格蘭摺耳貓. 小子愛吃,愛玩又愛睡, 卻是天生的一個膽小鬼.

Friday, August 11, 2006

手瓜是怎樣練成

忌廉賓: 看! 我的手臂多強壯!! 這是我每天練習的成果 !啊! 啊! 啊!!!!!!

忌廉爸按: 忌廉賓的練習是每天凌晨5時企在主人身上, 用力拍打主人臉部直至主人起身煮貓魚早餐為止............................!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Comments:

Blogger eva said...

點解係五點呢???

Tigger 仔都係五點幾就會黎抓我塊面叫醒我 *o*

9:07 PM  
Blogger lovelovejelly said...

wa....5am. 好彩o者喱係7點幾~

不過佢唔係用手,係用佢個頭仔係o甘撞同用條利仔"lam" 我塊面 -___-

1:56 PM  

Post a Comment

<< Home